Contact rapid: 021 326 64 09

Publicitatea in Google - un rau necesar

 
publicitate Google

In anumite situatii particulare publicitatea in Google ramane cea mai eficienta solutie de promovare, prectic singura viabila. In restul cazurilor este doar necesara pentru a-ti asigura vizibilitatea in web, pentru a-i da un rost site-ului construit cu atata truda. Un alt motiv pentru reclama in Google este dat de faptul ca, daca vrei totusi sa vinzi, ar fi bine sa fii acolo unde clientii te cauta: in prima pagina Google, cat mai sus.

Un aspect foarte important al publicitatii in Google este masurarea rezultatelor, poate cel mai bun aspect, mai important decat acoperirea de peste 90% din volumul cautarilor efectuate in Romania. Masurarea rezultatelor poate fi efectuata fie prin sistemul Google Adwords, daca utilizam reclamele platite (PPC) sau prin monitorizarea traficului pe site cu Google Analytics. Si nu este nevoie ca afacerea ta sa fie una nationala, pentru ca se poate realiza o tintire a zonei de influenta relativ precisa la nivel de oras/judet, iar folosirea Google Places (fostul Google Maps) ajuta la cresterea vizibilitatii.

Exista doua moduri de a ajunge in prima pagina Google: SEO (optimizarea site-ului pentru cateva expresii de cautare astfel incat acesta sa se pozitioneze in prima pagina, in zona rezultatelor organice) si PPC (anunturi text in zona reclamelor platite, atat central sus cat si in partea dreapata a rezultatelor organice), fiecare dintre acestea avand avantajele si dezavantajele sale, dintre care putem aminti: durata campaniei, timpul pana la atingerea scopului propus, tipul de buget - fix sau flexibil, numarul de expresii de cautare.

Mai multe informatii sunt disponibile la adresele: www.publicitate-google.ro si www.reclama-adwords.ro

adwords analytics maps
Plotare