Contact rapid: 021 326 64 09

Publicitatea in retele sociale: Facebook

 
publicitate facebook

"Si ce-mi poate aduce mie facebook?" - este o intrebare pe care am intalnit-o destul de des, o intrebare pentru care am folosit urmatoarea comparatie: sa nu intreprinzi nimic pentru afacerea ta in retelele de socializare este ca si cum nu te-ai duce sambata seara la singurul bar din localitate pentru a schimba o vorba, a bea o bere sau, mai rau, ca si cum nu ti-ai saluat venici pe strada. Ideea este preluata, recunoastem, insa aceasta comparatie ilustreaza impactul reteleleor sociale asupra relatiei cu clientii, asupra modului de comunicare si interactiune cu acestia, asupra asteptatrilor pe care le au clientii.

Internetul a devenit o banalitate in ziua de azi (desi in Romania mai sunt oameni care nu au nici macar curent electric), insa ceea ce va deveni banalitate foarte curand este conectivitatea permanent:, dispozitivele de mici dimensiuni inteligente (tablete, smartphone, etc.) cu acces nonstop la internet pentru a primi in timp real ultimele informatii, ultimele oferte, ultimele promotii. De ce sa nu ii schimbi clientului tau progaramul pe care si-l stabilise prin anuntarea unei oferte limitate, exclusiviste astfel incat sa-ti faca o vizita in acea zi, si nu altadata?

Posibilitatile de a "stoarce" o actiune de la client sunt practic nelimitate datorita evolutiei continue a mediului online, a penetrarii din ce in ce mai mare a vietii noatre - practic acapararea acesteia in intregime. Tot ceea ce trebuie pentru aceasta sunt: ingeniozitate, creativitate pentru ca trebuie sa iti surprinzi mereu clientii, trebuie sa ii faci sa te retina.

Plotare
George Nicolae